Možnosti dopravy a plateb zboží
Doprava zboží po ČR
Druh dopravy - ČR | Dopravné zdarma | Cena dopravy v Kč | Způsob platby |
---|---|---|---|
Osobní vyzvednutí - Horní Heřmanice | zdarma | v hotovosti | |
PPL - Smart | od 1500 Kč | 59,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
PPL - Na adresu | od 2500 Kč | 75,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
GLS - Na adresu | od 3000 Kč | 100,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍKOVNA | od 2500 Kč | 75,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍK DO RUKY | od 5000 Kč | 130,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Česká pošta - BALÍK NA POŠTU | od 5000 Kč | 130,- Kč | 30,- Kč dobírka. Zdarma bankovní převod |
Položky s délkou větší než 120 cm a hmotností vyšší než 5kg odesíláme pouze přes dopravce "GLS".
Platba předem CZK:
Číslo účtu: 2301799169
Kód banky: 2010
Variabilní symbol: čtyři čísla objednávky popř. vyčkejte na info email s instrukcemi k platbě
Doprava zboží na Slovensko
Druh dopravy - ČR | Dopravné zdarma | Cena dopravy v € | Způsob platby |
---|---|---|---|
DHL Locker (box) | od 60 € | 6 € | 1,65 € dobírka. Zdarma bankovní převod |
DHL | od 100 € | 6 € | 1,65 € dobírka. Zdarma bankovní převod |
GLS | od 200 € | 8 € | 1,65 € dobírka. Zdarma bankovní převod |
Položky s délkou větší než 120 cm a hmotností vyšší než 5kg odesíláme pouze přes dopravce "GLS".
Platba dobírky na Slovensku probíhá v EUR v kurzu, který se řídí dopravce. V případě platby předem na náš EUR účet jsou ceny přepočteny dle aktuálního kurzu ČNB.
Platba předem EUR:
IBAN: CZ74 2010 0000 0029 0039 2168
Osobní vyzvednutí
Objednané zboží si můžete po dohodě vyzvednout v Horních Heřmanicích (Horní Heřmanice 176).
Vyzvednutí je možné v pracovní dny popř. v sobotu v časech 8:00 - 10:00 a 14:00 - 19:00. Termín vyzvednutí si raději domluvte předem na emailu info@xcsport.cz
Problémy s doručením
Pokud vám zásilka nebyla doručena nebo se vyskytl problém při jejím doručování, obraťte se prosím telefonicky nebo emailem.
Nejčastější příčiny nedoručení zásilky
- Dopravce zboží nenaložil z důvodu jeho viditelného poškození - abychom našim zákazníkům doručovali pouze kvalitní a špičkové zboží, prochází před naložením důkladnou kontrolou. Při odhalení poškození není pak toto zboží naloženo, ale vymění se za jiný, nepoškozený kus, případně se objedná nový u dodavatele.
- Přepravce či poštovní doručovatel nevložil do vaší schránky oznámení o nedoručení/uložení zásilky - průběh doručování můžete sledovat on-line na výše uvedených odkazech u každého typu doručení. Číslo zásilky/balíku vám bylo zasláno na e-mail, který jste uvedli v objednávce.
- Zásilka se ztratila u přepravce - stává se to velmi zřídka. Pokud k této situaci dojde objednáme pro vás nový kus zboží a s dopravcem zahájíme reklamační řízení.
Byla-li původní objednávka placena:- Převodem předem:
prosíme o dodání čísla vašeho účtu, abychom vám mohli částku vrátit - Slevovými poukázkami nebo dárkovými certifikáty
prosíme o jejich kódy, abychom je pro vás mohli znovu aktivovat
- Převodem předem: